Qurğuşun nəsli nədir? Aparıcı nəsil: LPgenerator-dan ətraflı təlimat

Aparıcı – satış kanallarından biri vasitəsilə alınan potensial alıcıdan müraciət (əlaqə). Yaradılma məqsədindən asılı olaraq əlaqə hesab edilə bilər: telefon, e-poçt, faktiki yaşayış ünvanı.

Qurğuşun yaradılması marketinq alətlərindən istifadə etməklə bu əlaqələrin əldə edilməsi prosesinə aiddir.

3 növ əlaqə var:

Toxumlar

Şifahi sözlər nəticəsində yaranan tətbiqlər. Onların üstünlükləri: yüksək gəlirlilik və yaxşı səviyyə. Onlar ən istidirlər. Ancaq toxumların əhəmiyyətli bir çatışmazlığı var - onlardan çox azdır, çünki onlar tamamilə idarə olunmayan təsirlər nəticəsində görünür.

torlar

Bu əlaqə növünə İnternet marketinq kanalları vasitəsilə gələn sorğular daxildir. Üstünlük ondan ibarətdir ki, istifadə olunan kanalların genişliyinə görə onların çoxu ola bilər. Və onların nəsli asanlıqla hesablanır və proqnozlaşdırıla bilər. Şəbəkələrin dezavantajı ondan ibarətdir ki, onların bir çoxu hədəf auditoriya deyil, bu da onların çevrilməsinin aşağı olması deməkdir.

Nizələr

Bu növün yaranması, məqsədyönlü fərdiləşdirmə səylərini əhatə edən satıcı tərəfindən onlara birbaşa məruz qalma nəticəsində baş verir. kommersiya təklifi. Bu cür əlaqələr böyük bir müştəridirsə, yaxşı konvertasiya nisbətlərinə və yaxşı gəlirliyə malikdir. Alıcının kiçik olduğu ortaya çıxarsa, sonuncu üstünlük bir dezavantaja çevriləcəkdir.

2 növ ixtisas

5 yol

Müraciətlər 2-dən çox kanal vasitəsilə qəbul edilə bilər. Hiylə 2-3-ü tapmaqdır təsirli yollar aparıcıların alınması. Onlardan 5-nə diqqət yetirin.

Özdaxil olan-kanal

Sadəcə olaraq, öz bloqunuz/veb saytınız faydalı pulsuz məzmunla doludur. Alıcının ixtiyarında olan faydalı məlumatı özünə inamla aşıladığı halda, o, aşağıdakıları bacarmalıdır:

  • faydalı xəbərlər almaq üçün qeydiyyatdan keçin
  • elektron kitab yükləmək (e-kitab) (pulsuz/ödənişli)
  • zəng, məsləhət, vebinar üçün sorğular
  • məhsulun alınması

Elektron kitab və ya elektron kitab

Yuxarıda qeyd olunan e-kitab qurğuşun istehsalını artıran amil və hətta təcrid olunmuş kanaldır. Onun istifadəsi xüsusilə B2B və B2P seqmentlərində effektivdir. Elektron kitab mürəkkəb texnoloji həllər sahələrində özünü yaxşı sübut etdi. Peşəkarlar yeniliyi və biliyi yüksək qiymətləndirirlər. Onlara ver.

Vebinarlar

“Təlim vasitəsilə irəliləyiş” potensial potensial yaratmaq üçün bu üsul üçün düsturdur. Vebinarın özü çox vaxt pulsuz təlim formasıdır. Mövcud platformalardan birini istifadə edin. Seçdiyiniz xidmətin iştirakçıların doldurması, elektron kitab yükləməsi və ya xəbər bülleteninə abunə olması üçün sizə formalar göndərməyə imkan verdiyinə əmin olun. Zəng edərək vebinarınızı təbliğ edin hədəf auditoriyası, e-poçt və SMM.

Üçüncü tərəf tədbirlərində şəbəkə qurmaq və öz tədbir marketinqi

Bunlar sübut edilmiş oflayn aparıcı yaratma üsullarıdır. Nizələr, yeri gəlmişkən, əsasən bu kanallar vasitəsilə gəlir.

Aparıcı nəsil: chatbot şəklində başqa bir həll

İnternet marketinqinin 3 sadə həqiqəti

1. İnternetdə hər hansı bir şeyi tanıtmazdan və ya satmazdan əvvəl məhsulun hətta axtarış sistemi vasitəsilə tələb olunduğundan əmin olun. Belə bir tələb yoxdursa, qurğuşun generasiyası mümkün deyil. Əgər soruşsalar, hədəf auditoriyanın ölçüsünü təxmin edin. Bu məqsədlər üçün Wordstat-dan istifadə edə bilərsiniz.

2. Əgər siz mürəkkəb və bahalı məhsul satırsınızsa, onda onlayn marketinq alətlərindən istifadə edərək potensial müştərilərin yaradılması mümkündür. Ancaq çox güman ki, alıcını standart səviyyəyə çatdırmaq üçün uzun bir addımlar silsiləsi tələb olunacaq. Məsələn, ərizə – vebinar – məsləhət – nümayiş – ödəniş.

3. Rəqiblərinizin atdığı bütün addımları aydın şəkildə izləyin. Bu, xüsusən onların məzmun marketinq səylərinə və pulsuz aparıcı maqnit təkliflərinə gəldikdə doğrudur. Bunlar potensial potensial yaratmaq üçün çox ciddi yollardır. Əgər heç olmasa oynamasan, geridə qalacaqsan.

Haqqında məqaləmizdə trafiki artırmağın yolları haqqında daha çox oxuyun.

İnternet marketinqinin arsenalında potensial alıcını cəlb edə və onu alış-veriş etməyə sövq edə biləcəyiniz bir çox alət var. Bu vasitələrdən biri qurğuşun istehsalıdır. Yerli reklamçılar üçün bu konsepsiya kifayət qədər yenidir və marketinqdən yalnız səthi anlayışı olan insanlar üçün tamamilə tanış deyil. Baxmayaraq ki, bu yolla müştərilərin cəlb edilməsinin effektivliyi xarici ekspertlər tərəfindən çoxdan təsdiqlənib.

Qurğuşun nəsli nədir - sadə dildə təsvir

Müştərilərin hər hansı məhsul, məhsul və ya xidmətə cəlb edilməsi prosesidir. Başqa sözlə, potensialın yaradılması sizə maraqlı istifadəçilər bazası yaratmağa və fərdiləşdirilmiş təsirdən istifadə edərək onları satın almağa sövq etməyə imkan verir.

Təqdim olunan mallara və ya xidmətlərə maraq ifadə edən şəxs “aparıcı” adlanır. Müştərinin marağı müxtəlif formalarda ifadə edilə bilər: məhsul almaq üçün birbaşa ərizə doldurmaqdan tutmuş poçt siyahısına abunə olmağa qədər. Onların təsnifatı buradan gəlir, bunun üçün istifadə olunur nöqtə sistemi

qiymətləndirmələr.

Müəssisənin satınalmaya hazır olma dərəcəsini biznesin təşviqi üçün istifadə olunan marketinq kommunikasiya vasitələrinə əsaslanan sadə cədvəl tərtib etməklə müəyyən etmək olar. Potensial müştəri cədvəldə göstərilən nöqtələrdən biri ilə qarşılaşıbsa, ona bir xal verilir. Potensial müştəri nə qədər çox xal toplayırsa, onun əməliyyatı başa çatdırmağa hazırlığı bir o qədər yüksək olur. Buna eniş balları və ya aparıcı qiymətləndirmə deyilir.

Kimin "rəhbər" olduğunu bilməklə, onların biznesin inkişafı üçün əhəmiyyətinin dərəcəsini qiymətləndirə bilərsiniz. Həm də qurğuşun yaranması mexanizminə daha yaxından nəzər salın.

Qurğuşun istehsalı hansı iş növü üçün uyğundur?

Əlbəttə ki, hər hansı bir reklam aləti biznesin hər bir kommersiya sahəsi üçün fəaliyyətdə sınaqdan keçirilə bilər. Ancaq bəzi hallarda istənilən effekti verəcək, digərlərində isə vaxt və pul qoyuluşuna haqq qazandırmayacaq. Buna görə də, ona resurslar yatırmağa dəyər olub olmadığını öyrənməlisiniz?

, zərgərlik, bahalı ətir və s.).

Kiçik pərakəndə satış üçün müştəriləri cəlb etməyin bu üsulu sərfəli olmayacaq. Belə alışlar adətən impulsla həyata keçirildiyi üçün istifadəçinin şəxsi məlumatlarını əldə etmək çətin olacaq.

Xüsusi məhsullar satan sahələrdə aparıcı nəsillərə müraciət etməməlisiniz. Tələb az olan avadanlıqların, alətlərin, cihazların seçimi alıcının peşəkar biliklərinə əsaslanırsa, onu almağa sövq etmək kifayət qədər çətin olacaq. Belə bir müştərinin məhsul alması üçün o, onun tələbatını tam ödəməlidir.

Qurğuşun generasiyasının üstünlükləri və mənfi cəhətləri Marketinq fəaliyyətlərinə pul yatırmadan əvvəl onların effektivliyini, üstünlüklərini, mənfi cəhətlərini və mümkün risklərini qiymətləndirmək lazımdır. Aparıcı nəsil - yaxşı yol

müştəri bazasının doldurulması, lakin tək deyil. Buna görə də, onu digər vasitələrlə müqayisə etməyə və ona investisiya qoymağa dəyər olub olmadığına qərar verməyə dəyər.

  • Üstünlüklər:
  • aydın büdcə planlaşdırması;
  • yalnız potensial müştəri ilə əlaqə üçün ödəniş;
  • ilə tez geri ödəmə düzgün istifadə.

Qüsurlar:

  • İnternet fırıldaqçıları ilə qarşılaşma riskinin yüksək səviyyəsi;
  • ilkin təhlil olmadan aşağı səmərəlilik;
  • bir aparıcı üçün sabit xərc.

Ümumiyyətlə, qurğuşun nəsli - yaxşı alət müştəriləri cəlb etmək bacarıqlı əllərdə. Bunu yalnız peşəkarlar etməlidir, əks halda siz sadəcə olaraq bütün mövcud büdcənizi israf edə bilərsiniz.

Aparıcı Nəsil Trafik Mənbələri

Mövcud trafik mənbələrinin bütün arsenalından ən əlçatan və perspektivli olanları seçməlisiniz. Əvvəlcə hədəf auditoriyaya və potensial müştərinin portretinə diqqət yetirməlisiniz. Ən çox yayılmış trafik mənbələri bunlardır:

  • axtarış motorları;
  • öz saytları;
  • sosial media;
  • kataloqlar və aqreqatorlar;
  • tematik saytlar və forumlar;
  • CPA şəbəkələri;
  • YouTube-da video reklam;
  • pankart və .

Təqdim olunan siyahıda ən perspektivli istiqamət axtarış motorlarıdır, xüsusən də Yandex və Google. Kontekstual reklamın hədəf auditoriyasına mümkün qədər hədəflənməsini təmin edən təkmil hədəfləmə parametrləri var. Qiymətə görə olmasa, onu ideal trafik mənbəyi adlandırmaq olar.

İkinci ən populyar platforma sosial şəbəkələrdir. – istənilən ciddi reklam kampaniyasının tərkib hissəsidir. Siz həm üçüncü tərəf qrupları/səhifələri vasitəsilə, həm də öz icmanızı yaratmaqla sosial şəbəkələrdə müştəriləri cəlb edə bilərsiniz. İkinci seçim daha praktikdir, lakin ondan istifadə etmək üçün sosial şəbəkədə qrupu tanıtmağa başlamalı olacaqsınız, bu da əlavə vaxt aparacaq.

Qurğuşun yaratma vasitələri və texnikaları


Qurğuşun yaradılması üçün yoxlama siyahısı.

Müasir onlayn marketinq təlimatları üç aparıcı yaratma üsulunu müzakirə edir. Onların hər biri müəyyən təsir alətlərinin istifadəsi ilə xarakterizə olunur. Fərqli xüsusiyyət hər bir metodun - aparıcılarla işin aparıldığı kanallar. Nə danışdığımızı başa düşmək üçün bütün modelləri daha ətraflı nəzərdən keçirməlisiniz.

Potensial müştəri ilə şəxsi qarşılıqlı əlaqə

Potensial müştəri ilə şəxsi qarşılıqlı əlaqəyə əsaslanan üsullar B2B sferası üçün daha uyğundur. Onlar həm də son istehlakçıya mal satmaq üçün istifadə edilə bilər, ancaq şirkət bahalı unikal əşyaları dar hədəf auditoriyasına payladıqda.

Şəxsi qarşılıqlı əlaqə vasitəsilə həyata keçirilən texnikalara aşağıdakılar daxildir:

  • şəxsi işgüzar görüşlər;
  • telefon zəngləri;
  • əhəmiyyətli tədbirlərdə və tədbirlərdə iştirak.

Bir aparıcını "istiləşdirmək" lazım olan şəxsi işgüzar görüş təyin etmək üçün hədəf auditoriyanın əlaqələrinin siyahısını əldə etməlisiniz. B2B sferası üçün bunlar B2C üçün şirkətlərin rəsmi saytlarıdır, bunlar rəqabət aparan şirkətlərin saytlarıdır, məsələn, sosial şəbəkələrdə.

Əksər firmalar potensial müştəriləri şirkətin xidmətləri haqqında məlumatlandırmaq üçün soyuq zənglərdən istifadə edirlər. Menecerlərdən əzbərlənmiş mətn və quru ifadələr, həqiqətən, liderliyi bağlaya bilmir. Buna görə də, telefon zəngləri edərkən fərdi yanaşmadan istifadə etmək yaxşıdır.

Əhəmiyyətli hadisələrin və fəaliyyətlərin məqsədi istirahət deyil, şəbəkələşmədir. Konfranslarda, konvensiyalarda və forumlarda bir çox uğurlu müqavilələr bağlanır. Buna görə də, onları ziyarət etməzdən əvvəl, dəvət olunanların siyahısı ilə tanış olmalı və ən maraqlı qonaqlara satılan məhsul haqqında məlumat göndərməlisiniz. Bu, müqaviləni bağlamaq üçün aparıcının hazırlanmasına vaxta qənaət edəcək.

İnternet vasitəsilə müştəri bazasının formalaşdırılması

İnternet həm B2B, həm də B2C bazarları üçün müştəri bazasının formalaşdırılması üçün əlverişlidir. Orada potensial müştərinin profilindən asılı olmayaraq istənilən alıcının əlaqə məlumatlarını tapa bilərsiniz. İnternetdən istifadə etməklə həyata keçirilən üsullara aşağıdakılar daxildir:

Korporativ vebsayt və ya açılış səhifəsi, bütün axtarış nəticələri arasından potensial müştəri onu seçərsə, effektiv olacaqdır. Bunun üçün saytınızı müvafiq axtarış sorğusu üçün axtarış nəticələrinin TOP-a yüksəltməlisiniz. Bunda onun inkişafı və SEO optimallaşdırılması mühüm rol oynayır. Bir korporativ veb saytı təbliğ etsəniz, o, artıq "istimiş" potensial alıcılar alacaq, yalnız satın alma ehtiyacına əmin olmaq lazımdır.

Sosial şəbəkələr vasitəsilə müştəri bazasının yaradılması sadə, tez və ucuz başa çatdırıla bilər. Bunu etmək üçün sadəcə olaraq heç bir xüsusi bacarıq tələb etməyən bir qrup yaratmaq və təşviq etmək lazımdır. Əsas odur ki, daha populyar ictimai səhifələrdə cəmiyyətin maraqlı məzmunu və reklamıdır.

Axtarış motorları vasitəsilə potensialın yaradılması Yandex Direct və Google Adwords kimi xidmətlərlə işləməyi nəzərdə tutur. Bu, kontekstli reklamın konfiqurasiya edildiyi, təhlil edildiyi və işə salındığı yerdir axtarış motorları müvafiq olaraq Yandex və Google. Düzgün istifadə edildikdə, kontekstli reklam tez bir zamanda ilk nəticələri verəcəkdir. Amma nə vaxt məhdud büdcə aparıcıların sayı az olacaq, çünki bu yolla əldə edilən potensial müştəriyə düşən xərc kifayət qədər yüksəkdir.

E-poçt vasitəsilə potensial müştərilərin cəlb edilməsi

Poçt göndərişlərindən istifadə üsulları çoxdan marketoloqların arsenalına daxil edilmişdir. Onlar universaldır, buna görə də istənilən fəaliyyət sahəsində istifadə edilə bilər. Təbliğat materialları aşağıdakılar vasitəsilə yayıla bilər:

  • SMS mesajları;
  • sosial media;
  • poçt qutuları.

Aparıcı nəsil mexanikası

Seçilmiş texnikadan asılı olmayaraq, eyni cazibə mexanikasından istifadə olunur. Yalnız bir aparıcı generasiya sxemi var və o, öz növbəsində bir neçə elementdən ibarətdir:

  • Açılış () – şirkətin və ya müəyyən bir məhsulun bütün üstünlüklərini vurğulayan səhifə. Bundan əlavə, bir təklif ehtiva etməli və müştərini əlaqə məlumatlarını tərk etməyə inandırmalıdır.
  • Təklif unikal və dəyərli təklifdir. Təklif qərar qəbul etmək üçün həlledici amildir, ona görə də ona xüsusi diqqət yetirilməlidir.
  • Məlumat toplama forması və ya aparıcı forma potensial müştərinin əlaqə məlumatlarını tərk etməli olduğu sorğu vərəqidir. Aparıcı formanın məqsədi müştəri haqqında mümkün qədər çox məlumat toplamaqdır.
  • Fəaliyyətə çağırış açılış səhifəsinin elementidir və aparıcını təkliflə səhifəyə getməyə təşviq etməlidir. Bu bir düymə, keçid ola bilər, gözəl görüntü və s.

Müştəri tez və tərəddüd etmədən qərar verməlidir. Buna görə də açılış səhifəsində böyük, anlaşılmaz mətnlər olmamalıdır. Yalnız faktlar və yalnız faydalı məlumat, bu, müştərinin şirkətlə işləməkdən necə faydalanacağını təsvir edir.

Aparıcı modellərə görə ödəyin

Ümumilikdə üç ödəniş modeli var:

  • CPC modeli. Keçid üçün ödəniş nəzərdə tutur. İstifadəçinin əlaqə məlumatını tərk edib-etməməsindən asılı olmayaraq, reklamın üzərinə klik etdikdə hesabdan pul silinir.
  • CPA modeli. Müştəri bu modeli seçməklə yalnız alış üçün ödəniş edir. İstisna hallarda, CPA modeli üzrə ödəniş ərizə, abunə və ya sorğuda iştirak üçün edilə bilər.
  • CPL modeli. Bu ödəniş üsulu yalnız əlaqə məlumatlarının alınmasını nəzərdə tutur. CPL modelindən istifadə edərkən, aparıcının sürüşməsi və özü haqqında heç bir məlumat buraxmaması riski yoxdur.

Ən məşhuru CPL modelidir. O, qurğuşun istehsalının keyfiyyətini əks etdirir və bir aparıcının qiymətini tez və asanlıqla müəyyən etməyə imkan verir.

Xüsusi nümunələrdən istifadə edərək potensial müştərilərin dəyərinin hesablanması (CPL modeli)

Qurğuşun istehsalında, hər bir aparıcı üçün ödənişi hesablamağın bir neçə yolu var. CPL modeli onlardan ən çox yayılmışdır. Yalnız müştərinin əlaqə məlumatları və sosial profili üçün ödəniş təmin edir.

Potensialların qiymətini necə hesablayacağınızı öyrənmək üçün bir neçə konkret nümunəyə baxmaq lazımdır.

Misal 1

İlkin məlumatlar:

  • reklama kliklərin sayı (Yandex.Metrica-dan məlumatlar) – 200;
  • keçid üçün qiymət - 100 rubl;
  • potensial müştərilərin sayı (açılış səhifəsindən məlumatlar, proqramlar + zənglər) – 10.
  1. Büdcənizi hesablayın, yəni kliklərin sayını klik başına düşən qiymətə vurun.
  1. Dönüşüm hesablayın. Bu göstəricini tapmaq üçün aparıcıların sayını keçidlərin sayına bölmək lazımdır.

Dönüşüm klikləmə dərəcəsidir. Bu, hədəf auditoriya axınının asılı olduğu reklamın effektivliyini göstərir. Əgər bu nümunədə olduğu kimi kliklənmə nisbətiniz aşağıdırsa, siz təcili olaraq ya reklam mətnini, ya da trafik mənbəyini dəyişdirməlisiniz.

Bu halda, 1 qurğuşun qiyməti 2000 rubl təşkil edir. Satılan xidmətlərin və ya malların dəyəri bu məbləğdən azdırsa və ya bir qədər yüksəkdirsə, bu, sərfəli deyil. Ancaq hər halda, 500 rubl qazanc əldə etməyə razı olub-olmamasından asılı olmayaraq, qurğuşun nəslinin rentabelliyini sahibkar özü müəyyənləşdirir.

Misal 2

İlkin məlumatlar:

  • keçidlərin sayı – 110;
  • keçid üçün qiymət - 200 rubl;
  • aparıcıların sayı - 60.

Bir aparıcının dəyərinin hesablanması:

  1. Büdcə=110*200=22.000 rubl.
  2. Qurğuşun dəyəri=22.000/60=367 rubl.
  3. Dönüşüm CTR=60/110*100%=54,5%

Lakin reklam kampaniyasının təhlili aparıcıları cəlb etmək üçün bütün reklam kanallarına əsaslanmalıdır. Göstəriciləri dinamikada nəzərdən keçirsək, ən məlumatlı olacaqdır. Bütün təsirsiz reklamlar ya dərhal silinməli, ya da sonrakı performans üçün düzəlişlər edilməli və nəzarət edilməlidir.

Qurğuşun qiyməti nə qədərdir?

Aparıcının qiyməti biznes sahəsindən tutmuş təşviqat bölgəsinə qədər bir çox amillərdən asılıdır. Adətən aparıcı menecerin xidmətlərini sifariş edərkən qiymətlər əvvəlcədən razılaşdırılır. Və artıq qeyd edildiyi kimi, onlar zamanla dəyişmir, yəni qurğuşun qiyməti sabitdir.

Xüsusi qiyməti öyrənmək üçün iki yol var:

  • aparıcı generatora sorğu göndərmək;
  • özünüz hesablayın.

Qurğuşun generatoru aparıcıları cəlb etməklə məşğul olan bir şəxsdir. Peşəkar mütəxəssis tez bir zamanda biznesin xüsusiyyətlərini qiymətləndirə və bazarda orta qiyməti hesablaya bilər.

Qurğuşun yaylası və onu aradan qaldırmağın yolları

Gec-tez hər hansı bir şirkət aparıcı platosu və ya başqa sözlə, qurğuşun axınının olmaması ilə üzləşir. Və bu yaxşıdır. Belə bir problem biznesin inkişafının müxtəlif mərhələlərində baş verə bilər, ona görə də onlarla necə davranacağınızı bilməlisiniz. Qurğuşun axınının olmamasının bir neçə səbəbi var:

  • Şirkət o qədər böyüyüb ki, satılan məhsulla tanış olmayan potensial müştərilərin sayı azalıb.
  • Az sayda trafik mənbələrindən istifadə olunur və istifadə olunanlar artıq öz resurslarını tükəndiriblər.
  • Şirkət üzvi aparıcı platoya çatdı və bu nöqtədə yeni marketinq üsullarından istifadə etməlidir.

Aparıcıların sayının artmasına təkan vermək üçün bu problemin öhdəsindən gəlməyə kömək edəcək bir sıra tədbirlər həyata keçirməlisiniz. Axı potensial müştərilər gəlir gətirə biləcək gələcək müştərilərdir. Buna görə də onların axını daim izlənilməli və vaxtaşırı dəstəklənməlidir.

Qurğuşun yaylasını aşmağın yolları:

  • Marketinq direktoru və ya tələbin yaranmasına cavabdeh olan birini işə götürün.
  • Malların və ya xidmətlərin çeşidini genişləndirin, qiymətləri qaldırın.
  • Outbound marketinqi həyata keçirməyə başlayın.
  • Satış direktoru işə götürün.

İstənilən prosesin dinamikasında artım və tənəzzül mərhələləri müşahidə oluna bilər. Əsas odur ki, vaxtında tədbir görülsün. Axı, liderlərin sabit artımı şirkətin daha geniş bazara daxil olmasına səbəb olacaqdır.

Qurğuşun diskvalifikasiyası nədir və bununla necə məşğul olmaq olar?

Liderin diskvalifikasiyası potensial müştərini itirmək deməkdir. Diskvalifikasiya bir dəfə baş verərsə və aparıcıların itirilməsi əhəmiyyətsizdirsə, çaxnaşmaya və bütün reklam parametrlərini sıfırlamağa ehtiyac yoxdur. Ancaq diskvalifikasiyanın ardıcıllığı təhlükəli bir siqnal ola bilər ki, mütləq diqqət etməlisiniz.

Müştərinin müştərini itirə biləcəyi üç mümkün hal var:

  • Müraciətə məhəl qoymamaq.
  • Danışmaqdan imtina.
  • Satın almaqdan tam imtina.

Əgər reklam kampaniyası uzun müddətdir başlayıbsa, lakin hələ də proqram yoxdursa, onun parametrlərini yoxlamaq lazım ola bilər. Reklam yəqin ki, hədəf auditoriyaya yayımlanmır. Vəziyyəti düzəltmək üçün potensial müştərinin portretini yenidən işləməli və hədəfləmə parametrlərinizi yoxlamalısınız.

Danışmaqdan imtina zəng etmək üçün səhv vaxt seçməklə bağlı ola bilər. Müştəri danışmaqdan imtina edərsə, ona ünsiyyət üçün başqa variantlar (poçt, Skype və s.) Təklif etməli və ya danışıqlar üçün əlverişli vaxt təyin etməlisiniz.

Satın almaqdan tamamilə imtinanın həmişə səbəbləri var. Onların çoxu ola bilər: dən yüksək qiymət qeyri-qənaətbəxş məhsul keyfiyyətinə. Uğursuzluqların öhdəsindən gəlmək üçün onları təhlil etmək lazımdır. Bundan əlavə, hər bir uğursuz tətbiq üçün məlumatlar toplanmalıdır. Hər gün cədvələ məlumat daxil etsəniz, tam statistika əldə edə bilərsiniz, bunun əsasında müəyyən edə bilərsiniz əsas səbəb imtinalar. Səbəbini bilməklə sonrakı hərəkətləri planlaşdırmaq daha asandır.

Podratçıları haradan almaq olar - aparıcı generasiya agentlikləri

Müştərilərin tam axını təmin etmək üçün müştəriləri cəlb etmək üçün inteqrasiya olunmuş bir yanaşma tətbiq edən bir şirkətin xidmətlərini axtarmaq lazımdır. Belə şirkətlərə aparıcı generasiya agentlikləri deyilir. Onların birjalardan əsas fərqi, mübadilə yalnız alıcı və satıcı ilə görüşməyə kömək etdikdə, bütün trafik mənbələrindən potensial müştəriləri cəlb etmələridir.

Açar təslim qurğuşun nəslini sifariş etsəniz, diqqətli olmalı və muzdlu agentliyin hərəkətlərinə nəzarət etməlisiniz. Göstərilən xidmətlərin keyfiyyətini təmin etmək üçün sizə lazımdır:

  • Açar söz siyahılarınızı iki dəfə yoxlayın.
  • Potensial müştərinin portretini özünüz yaradın.
  • Reklam mətnini işə salmazdan əvvəl yoxlayın.
  • Büdcə xərclərinə nəzarət etmək.

Bir reklam kampaniyası gətirməzsə istənilən nəticə, menecerlərin bəhanələrinə dözmək və qulaq asmaq lazım deyil. Biz “zəif” mütəxəssislərlə dərhal ayrılmalıyıq. Əks halda, büdcə gəlir axını başlamazdan əvvəl tükənəcək.

Baş menecer necə işləyir?

Aparıcı generasiya agentliyi ilə müqavilə bağlamazdan əvvəl, aparıcı menecerin vəzifələrinin nədən ibarət olduğunu bilmək istərdim. Adətən, bütün mütəxəssislər standart sxemə uyğun işləyirlər. Üstəlik, hətta müqavilə bağlamazdan əvvəl işçinin peşəkarlığını yoxlaya bilərsiniz.

Aparıcı menecerlə görüşdükdən sonra müştəridən sorğunu tamamlaması tələb olunacaq. Buraya hər şey daxildir əsas məqamlar reklam kampaniyası, məsələn, şirkətin fəaliyyət növü və orta çek məbləği. Sonra, sınaq mərhələsi başlayır, onun nəticələrinə əsasən müştəri ilk potensial müştəriləri alacaq. Əsas odur ki, onların keyfiyyətinə əmin olun. Liderin bir zəng və ya digər ünsiyyət vasitəsi ilə əməliyyatı başa çatdırmağa hazır olduğunu yoxlaya bilərsiniz.

Test nəticələri qənaətbəxş olarsa, müqavilənin imzalanması mərhələsi başlayır. Bundan sonra müştərinin müştərilərin cəlb edilməsi prosesində iştirakı minimaldır: aparıcılar üçün ödəniş və cari məsələlərin həlli.

Qurğuşun istehsalı xidmətləri göstərən bir işə necə başlamaq olar?

Öz əlinizlə aparıcı nəsil zərurətdən biznesə çevrilə bilər. Aparıcı nəsil marketinqdə kifayət qədər populyar bir sahədir. Üstəlik, bu sahədə bizim istədiyimiz qədər mütəxəssis yoxdur. Qurğuşun istehsalı xidmətləri göstərən biznes qurmağın bir neçə yolu var:

  • Satış aparatları. Bunun üçün vebsayt yaratmalı və ya sifariş etməli və onu axtarış nəticələrinin TOP-a yüksəltməlisiniz. Əgər oxuyursansa müstəqil inkişaf vebsayt HTML proqramlaşdırma, SEO optimallaşdırması, veb dizayn və s. sahəsində əlavə bilik tələb edəcək. Öz resursunuzdan potensial müştərilərin satılması, işin gəlirliliyinə müsbət təsir göstərən tətbiqlərin daimi axını təmin edəcək.
  • Liderlərin satışı üçün birjanın yaradılması. Mübadilə alıcı ilə satıcı arasında vasitəçidir. Bütün gəlirlər birja sahibinin əməliyyatı tamamlamaqdan aldığı komissiyadan gəlir. Vasitəçi xidmətləri göstərmək üçün əvvəlcə kontaktları satın almalı, onları təsadüfi yoxlamalı və satışa çıxarmalısınız.
  • Qurğuşun yaradılmasının əsasları üzrə ödənişli təlim. Siz insanları seminarlar, video kurslar, praktiki təlimatlar və başqa şeylər vasitəsilə öyrədə bilərsiniz. Çətinlik ondadır ki, istifadəçini satın aldığı məlumatın faydalılığına inandırmaq lazımdır. Əks halda, təlim keçmək istəyən az olacaq.
  • Aparıcı nəsil agentliyinin yaradılması. Öz agentliyinizi açmaq üçün açar təslim trafik yarada bilməlisiniz. Bunu etmək üçün, kontekstli reklamdan başlayaraq CPA şəbəkələrinə qədər aparıcı istehsalın bütün mənbələrini mənimsəməli olacaqsınız. Əsas odur ki, bu xidməti ödəyə bilən müştərilər tapmaqdır.

Layihəyə başlamazdan əvvəl onu diqqətlə hazırlamalısınız: biznes planı tərtib edin, bazarı öyrənin, bilik boşluqlarını doldurun. Yalnız bu sahədə mütəxəssis qurğuşun nəslindən pul qazana bilər, buna görə də daim yeni tendensiyaları öyrənməlisiniz.

Aparıcı Nəsil Akademiyası və digər mövcud təlim üsulları

Lead Generation Academy Rusiyada ən böyük təhsil marketinq layihələrindən biridir. Onun onlarla müsbət rəyi var və onun tez pul vədləri hər kəsə rüşvət verə bilər. Lakin nə Lead Generation Academy, nə də başqa bir layihə praktiki və nəzəri məsləhətlər kursunun köməyi ilə hazır gəlir gətirə bilməz.

Müvəffəqiyyətin açarı daimi təcrübə və özünütəhsildədir. Əgər sizin qurğuşun generasiyası sahəsində inkişaf etmək arzusu və istəyiniz varsa, o zaman ixtisaslaşdırılmış xidmətlər və CRM sistemlərini mənimsəməklə onun işləmə mexanizmini tamamilə pulsuz mənimsəyə bilərsiniz. Başlamağınıza kömək edəcək minlərlə məqalə, bloq və onlayn video dərslər var. Öz səhvləriniz, təcrübələriniz və daimi təcrübələriniz əsasları tam bilik bazasına gətirəcəkdir.

Aparıcı nəsil: keyfiyyəti və satış dönüşümünü qiymətləndirin

Proses başladıqdan sonra, onlayn marketinq fəaliyyətlərindən aparıcı nəsil huni göstəricilərini izləmək lazımdır. Biz bütün mərhələlərdə göstəricilərə nəzarət edirik.

  • Reklam təəssüratlarının sayı (nə qədər adam gördü)
  • Reklam kliklərinin sayı
  • Tətbiqlərə çevrilmə
  • Müştərinin sonrakı seqmentləşdirmə üçün uyğunlaşdırılması
  • Satış

Aparıcı nəsil: Potensial alıcıların nə qədər isti olduğunu hiss edin

Marketoloqun təqdim etdiyi proses yüksək keyfiyyətli olmalıdır. Daxil olan müraciət axını yalnız hədəf auditoriyasının portretinə görə yox, həm də “istiləşmə” dərəcəsinə görə seqmentlərə bölünməlidir. Bu, hansı menecerin müəyyən bir liderliyi üzərinə götürəcəyini müəyyən edəcək.

Qurğuşun seqmentasiyası:

  • Soyuq - almaq niyyəti yoxdur, ehtiyac yoxdur,
  • İsti - ehtiyac var, hazırda almaq niyyəti yoxdur,
  • İsti – ehtiyac var, almaq niyyəti var.

Qurğuşun yaradılması: əlavə tələbat yaratmaq

Bir məhsula birbaşa tələb artan biznesin ehtiyaclarını ödəmirsə, əlavə bir məhsul yaratmağa başlayın. Bu məqsədlər üçün məzmun marketinq vasitələrindən istifadə edin, hədiyyələr verin, demo versiyalar yaradın.

1. Məzmun marketinq alətləri alıcı üçün əlavə dəyər yaratmağa kömək edəcək və tələbatın artmasına səbəb olacaq. Bunlara daxildir:

  • blog məzmunu
  • xəbər bülleteni
  • hadisə
  • dərslər
  • kitablar
  • video məzmunu

Məsələn, siz kamin biznesi ilə məşğul ola bilərsiniz və bu ekzotik məhsula birbaşa tələbat tez tükənir. Verəcəyiniz öz blogunuzu yaradın faydalı məsləhətlər evinizdə rahatlığı necə yaratmaq olar.

2. Tələbin genişlənməsinə məhsulu sınaqdan keçirənlərin paylanması müsbət təsir göstərir

  • Pulsuz diaqnostika və ya ölçmə
  • Məhsulun demo versiyası
  • Həllərə demo girişi

3. Müştərilərin nəyə görə indi satın almalı olduğu sualına aydın və birbaşa cavab verən qiymət və “pulsuz” marketinq oyunları da liderlərin yaradılmasını yaxşı stimullaşdırır. Belə tədbirlərə aşağıdakılar daxildir:

  • indiki
  • endirimlər
  • kuponlar

Aparıcı nəsil: keyfiyyətli trafik əldə etmək

Fitnes klubu üçün aparıcı nəsil nədir? Bunlar düzgün loyallıq proqramlarıdır. Onlarda bir səhv olarsa, trafik arta bilər. Amma o, məsələn, keyfiyyətsiz olacaq. Bu, adıçəkilən şəbəkədə baş verib. Ziyarətçilərə müxtəlif qiymətlərlə iki növ kart satılıb: “idman + sauna kompleksi”, “saunasız idman kompleksi”. İlk abunənin qiyməti 2 dəfə baha idi.

Hesablama sadə idi: aşağı qiymətə əlavə trafik cəlb etmək. Sonradan, xarici cəlbediciliyinə görə hamam kompleksinin alıcılarının bu kateqoriyasını "passiv" şəkildə satmaq planlaşdırılırdı.

Bununla belə, ikinci abunə sahiblərinin kurort üçün əlavə pul xərcləmək istəməsi ilə bağlı fərziyyə təsdiqlənmədi. Onlar sadəcə olaraq idman zalında daha “bahalı” müştərilərin yerini tutdular və bir daha heç nə üçün pul ödəmədilər.

Bu vəziyyətdə Oy-li ekspertləri NPS reytinqini ölçməyi tövsiyə etdilər. Araşdırma nəticəsində məlum olub ki, ucuz qiymətə gələnlər istifadə edə bilmədiklərindən narazıdırlar. hamam kompleksi. Yüksək marjalı, bahalı kartların sahibləri isə ədalətsizlikdən və sıxlıq şəraitindən şikayətlənirdilər.

Nəticədə, NPS-nin ölçülməsi bizə aparıcı generasiya xətasını müəyyən etməyə imkan verdi. Marketinq səhv idi. Nəticədə klub sadəcə olaraq ucuz kartların satışını dayandırdı.

Bu, büdcə istehlakçılarının xaricə axınına səbəb oldu, lakin onlara premium seqment nişində qalmağa imkan verdi. Bunun sayəsində daha keyfiyyətli və həlledici trafik əldə edilmişdir.

Siz başa düşməlisiniz ki, sadəcə olaraq aparıcı generasiya prosesini qurmaq kifayət deyil. Əhəmiyyətli olan, biznesi keyfiyyətli potensial müştərilərlə təmin edəcək effektiv aparıcı istehsalıdır.

Oy-lidən başqa bir ipucu: sadiq auditoriyanızı – “promouterləri” “tapdığınız” kimi “yenilər” üçün çeki 10% artıra bilərsiniz. Təbii ki, bunu niyə etdiyinizin aydın səbəbini ortaya qoymaq daha yaxşı olardı. Amma çox güman ki, heç kim bu qiymət artımını hiss etməyəcək. Və belə bir addım gəlirə dramatik təsir göstərəcək.

Mükəmməl məzmuna diqqət yetirin, onu təbliğ etməyin yollarını tapmaq və trafiki “axmaqcasına artırmaq” əvəzinə. Bu, sadiq auditoriya əldə etməyin yeganə yoludur. Yadda saxlamaq lazımdır ki, biznesin ödəmə qabiliyyətinə malik və şirkətə qazanc gətirəcək həqiqətən maraqlı insanlara ehtiyacı var. Gözəl nömrələrin dalınca getməyin: 500.000, 1.000.000 abunəçi. Bunun heç kimə faydası yoxdur.

Beləliklə, YouTube kanalını inkişaf etdirərkən əsas diqqət məzmuna və post-prodakaşa (redaktə keyfiyyətinə) verilməlidir. Ən "sadiq" aparıcı axınını yaradan bu 2 məqamdır.

Günortanız xeyir, dostlar! Evgeni Tridchikov əlaqədədir və bu gün mən qurğuşun nəslinin nə olduğunu və necə işlədiyini danışacağam. Əsas sxemlər və yanaşmalar haqqında danışaq, mövcud təklifləri nəzərdən keçirək və işlərimiz haqqında bir neçə kəlmə.

Qurğuşun nəsli nədir?

Aparıcı sözünün tərifindən başlamağa dəyər.

Qurğuşun bizə gələn jarqondur İngilis dili. Aparıcı cəhd deməkdir. Bir şəxsin mal/xidmət təchizatçısı ilə əlaqə saxlamaq cəhdi. Aydınlıq üçün nəzərdən keçirək:

Sadə bir aparıcı nümunə. Bir şəxs veb saytına baş çəkir (bu, satış hunisindəki "Kliklər" səviyyəsidir), zəng etmək qərarına gəlir (bu "Aparıcı" səviyyədir), menecer şəxsi ofisə dəvət edir və müqaviləni bağlayır ("Əqdlər" “səviyyəsi). Sadələşdirilmiş huni, aparıcının nə olduğu barədə fikir verir.

Beləliklə, aparıcılar sizinlə əlaqə saxlayan insanlardır. Generatorun nə olduğundan (bir vebsayt, bir VKontakte qrupu və ya başqa bir şey) asılı olaraq aparıcı ola bilər: veb saytdan bir proqram, veb saytında onlayn söhbət, birbaşa telefon zəngi və s.

Düşünürəm ki, siz aparıcıların nə olduğunu başa düşürsünüz. Bunlar üzərində işləmək lazım olan cəhdlərdir. Hər bir səviyyənin özünəməxsus çevrilməsi var: kliklərdən aparıcılara, aparıcılardan ofisə dəvətlərə, dəvətlərdən sövdələşmələrə, sövdələşmələrdən satışlara, təkrar sövdələşmələrə və s.

Onlayn aparıcı nəsil

Beləliklə, aparıcı generasiya potensial müştərilərin tapılması prosesidir. Leadgen haqqında danışarkən əlaqəni nəzərdə tuturuq: telefon nömrəsi, e-poçt, Skype. Onunla ünsiyyət qura və müqavilə bağlaya biləcəyiniz bir insanın əlaqəsi.

Daha sadələşdirilmiş formada bu, hər səviyyə üçün nömrələri olan cədvələ bənzəyir. Ümumiyyətlə, biznes belə görünür - rəqəmsal model, burada sütunlardakı nömrələr kliklər, insanların əlaqələri və əməliyyatlarıdır.

Sadələşdirilmiş qurğuşun generasiya sxemi

Ən ümumi mənada, biznes proqramlarının nəslini Biznes Gənclərindən Petr Osipov və Mixail Daşkiev mükəmməl şəkildə təmsil edir. Onlar sizə biznesin nə olduğunu deyirlər: dairə, kvadrat və düzbucaqlı :)

Generator yaradın, potensial müştərilər yaradın, sövdələşmələr bağlayın.

Çox sadə və sərfəli model. Beləliklə, siz sorğular (aparıcı) yarada bilərsiniz müxtəlif yollarla. Burada yalnız bir neçə variant var:

  • pulsuz elanlar lövhəsi (işlənmiş avtomobillər yalnız bu şəkildə satılır) - burada aparıcılar birbaşa zənglər şəklində olacaq;
  • veb sayt + reklam - burada aparıcılar poçtla müraciətlər, onlayn çatda yazışmalar, birbaşa zənglər şəklində olacaq;
  • verilənlər bazasına SMS paylanması;
  • verilənlər bazasına e-poçt göndərilməsi;
  • istiqamətə trafik çəkmək mobil proqram və s.

Ən populyar aparıcı yaratma sxemi açılış səhifəsi + kontekstli reklamın birləşməsidir. Satış üçün uyğunlaşdırılmış satış səhifəsi yaradılır və çoxlu trafiklə doludur. Trafik tamamilə buradan gələ bilər müxtəlif mənbələr. Sadəcə ən çox sürətli seçim- kontekstli reklam.

Burada eniş (sayt) generator, təklif kimi çıxış edir. Və trafik bir tamaşaçıdır. Biz təklifi auditoriya ilə qarşı-qarşıya gətiririk və nəticədə aparıcılar (müraciətlər) alırıq. Bu belədir, dostlar.

Aparıcı Nəsil Seçimləri

İndi biznesiniz üçün bunun mümkün olduğunu düşünürsünüz. Burada 2 iş modelini nəzərdən keçirirəm.

Xidmətlər kompleksi

Əksər şirkətlər və agentliklər aşağıdakı kimi qurğuşun istehsalı xidmətləri təklif edirlər. Bir veb sayt alırsınız, fərdiləşdirilmiş reklam mənbələri əldə edirsiniz və hər şey düzgün aparılırsa, potensial müştəriləri almağa başlayacaqsınız. Hər şey həqiqətən yaxşı aparılırsa, bir aparıcının sizə nə qədər başa gəldiyini başa düşəcəksiniz.

Beləliklə, siz bir sıra xidmətlər alırsınız və nəticədə sistemin sahibi olursunuz: generator (veb-sayt) + trafik (fərdi reklam) sizə proqramlar gətirir. Siz bir sıra xidmətlər alırsınız və bu onlayn marketinq alətləri sizin olur.

Rəqəmlərin alınması

İkinci seçim proqramları satın almaqdır. Yəni bir sıra xidmətlər üçün deyil, hər bir tətbiq üçün ayrıca ödəyirsiniz. Məsələn, 500 rubl üçün hüquqi mövzularda sizə rəhbərlik təklif edəcək bir mütəxəssis və ya şirkət tapa bilərsiniz. Əgər sizin üçün sərfəlidirsə, götürə bilərsiniz.

Beləliklə, bu seçimdə aparıcı əlaqə üçün ödəniş edirsiniz. Bu aparıcıların haradan gəldiyini bilməyəcəksiniz (yaxud sizə deyəcəklər, amma yalan danışacaqlar). Onlar sizə yalan danışa bilər ki, onlar yalnız bir nəfərə satılır. Veb saytınız və ya reklam vasitələriniz olmayacaq. Amma səndən asılıdır, səndən asılıdır...

Mən də qeyd edərdim birləşdirilmiş variant. Bəzi agentliklər bir sıra xidmətlər satmaqla və müqavilədə müəyyən sayda aparıcılara zəmanət verməklə böyük məbləğdə sövdələşmələr bağlamağa nail olurlar. Deyəsən, veb sayt hazırlanacaq və aparıcılara zəmanət veriləcək - daha yaxşı nə ola bilər? 🙂

Liderləri haradan almaq olar?

Siz aparıcı nəsil agentliklərindən müəyyən bir biznes üçün proqramlar ala bilərsiniz. Hər kəs deyil, bəlkə də kimsə işləyir və ya CPA modeli altında işləməyə cəhd etməyə razıdır.

Siz həmçinin ixtisaslaşdırılmış birjalarda potensial alıcılar ala bilərsiniz. Yaxşı, məsələn:

Mən onlarla işləməmişəm, ona görə də sizə heç bir məsləhət verə bilmərəm. Ancaq Google-da asanlıqla başqa birjaları tapa bilərsiniz.

Nəhayət, mənimlə əlaqə saxlaya bilərsiniz. Biz potensial müştəriləri satmırıq, lakin "xidmət paketi" modeli üzərində işləyirik. Yuxarıda dediyim kimi, bu, agentliyin sizə rəhbərlik etdiyi bir seçimdir: satış veb-saytının yaradılması, trafikin idarə edilməsi, müraciətlərin işlənməsində məsləhət və yardım, müqavilədə öhdəliklərin müəyyən edilməsi. Bu seçim sizə uyğundursa, xoş gəlmisiniz.

Tezliklə blogda işlərin olduğu bir bölmə görünəcək, burada görülən işlər haqqında sizə ətraflı məlumat verəcəyəm. Bu arada siz bu səhifədə video icmallara, statistikanın skrinşotlarına, sorğuların skrinşotlarına buradan baxa bilərsiniz: .

CV

Məndə yəqin ki, hamısı budur. İndi bilirsiniz ki, qorxulu “aparıcı nəsil” sözü əslində biznesə sorğu axını yaratmaq deməkdir. Bu müraciətlərin necə işlənəcəyi başqa sualdır. Hər hansı bir sualınız varsa, şərhlərdə yazmaqdan çekinmeyin!

Evgeni Tridchikov sizinlə idi və sizə maraqlı gündəlik həyat arzulayıram :)

şərhlər HyperComments tərəfindən dəstəklənir